Mijn mutaties
Hoe kan ik mijn verzekering(en) beƫindigen?
Voor het beëindigen van verzekeringen kunt u contact opnemen met uw verzekeringsadviseur.
Ik wil het eigen risico van mijn autoverzekering veranderen, hoe doe ik dit?
Via 'Mijn verzekeringen' kunt u uw eigen risico aanpassen. Selecteer 'wijzigen' en volg de instructies.
Ik wil mijn autoverzekering uitbreiden, hoe doe ik dat?
U kunt uw autoverzekering uitbreiden met bijvoorbeeld een Rechtsbijstand Motorrijtuigen of een Bonusbeschermer via 'Mijn verzekeringen'.
Klik op 'wijzigen' achter de juiste verzekering en volg de instructies.
Ik wil de dekking van mijn auto wijzigen, hoe kan ik dit doen?
U kunt uw dekking van uw autoverzekering wijzigen via 'Mijn verzekeringen'. Klik op 'wijzigen' achter de juiste verzekering en volg de instructies.
Ik heb een nieuwe auto gekocht. Hoe kan ik deze verzekeren?
U kunt uw auto verzekeren via 'Mijn verzekeringen'.
Komt deze auto in plaats van de auto die al verzekerd is? Ga dan naar het overzicht met uw lopende verzekeringen. Klik op 'wijzigen' achter de juiste verzekering en volg de instructies.
Heeft u nog géén autoverzekering? Of komt de auto niet in plaats van een auto die u al verzekerd heeft? Ga dan naar 'bereken premie' en volg de instructies.
De wijziging wordt direct verwerkt. U ontvangt altijd een bevestiging van de wijziging.
Ik ga samenwonen of ik heb een kind gekregen. Kortom, mijn persoonlijke situatie wijzigt, hoe kan ik dit doorgeven?
Als uw persoonlijke situatie wijzigt, door wat voor reden ook, heeft dit vaak ook gevolgen voor uw verzekeringen. U geeft dit eenvoudig door in 'Mijn Gegevens' door de samenstelling van het huishouden aan te passen. Selecteer 'wijzigen' en volg de instructies. Een wijziging van de samenstelling kan op meerdere verzekeringen betrekking hebben. Uw melding gaat daarom naar uw verzekeringsadviseur. Hij past voor u de verzekeringen aan waarop dit betrekking heeft. U ontvangt altijd een bevestiging van de wijzigingen die uw adviseur heeft gedaan.
Ik heb een ander banknummer, hoe geef ik mijn gewijzigde banknummer door?
U wijzigt uw rekeningnummer via 'Mijn Gegevens'. Kies daarbij voor Rekeningnummer 'aanpassen' en volg de instructie.
De eerstvolgende automatische afschrijving gaat vanaf het gewijzigde rekeningnummer. Heeft u nog openstaande premies die niet zijn afgeschreven? Wilt u deze dan zelf op onze rekening overmaken?
Ik ben verhuisd, hoe geef ik mijn gewijzigde adres door?
Via 'Mijn Gegevens' kunt u uw adreswijziging doorgeven. Selecteer 'wijzigen' en volg de instructies. Een adreswijziging kan op meerdere verzekeringen betrekking hebben. Uw melding gaat daarom naar uw verzekeringsadviseur. Hij past voor u de verzekeringen aan. U ontvangt altijd een bevestiging van de wijzigingen die uw adviseur heeft gedaan.
Ik wil een andere betaaltermijn, hoe kan ik dit doen?
U wijzigt uw betaaltermijn via 'Mijn Gegevens'. Selecteer 'wijzigen' en volg de instructies.
Als u de betaaltermijn aanpast heeft dit alleen gevolgen voor nieuwe termijnen die we in rekening brengen.
Mijn contactgevens wil ik veranderen, hoe doe ik dit?
Via 'Mijn Gegevens' kunt u uw contactgegevens aanpassen. Selecteer 'wijzigen' en volg de instructies.